Friday, July 13, 2012

Will Yau Marry Me??

Is It Ok Like This???
Will You Marry Me?? 
Sudikah anda berkahwin dengan saya??
Sudikah anda menjadi suri hidup saya??
Sudikah awak menjadi teman hidup saya sepanjang hayat??

Hahahaaa... Sejak 9 Julai yang lalu rasanya baru hari ini saya berkesempatan untuk menulis lagi. Bukannya apa. Bukan malas. Bukan juga tiada masa. Tapi idea untuk menulis bukannya senang-senang saja datang. Mesti ada persoalan pokok yang mengujakan baru perasaan untuk menulis itu datang. 

Kali ini saya ingin menulis berkenaan dengan perkahwinan. Menarik jugakan... Hanya orang yang berkenaan sahaja yang faham dengan perasaan orang yang ingin berkahwin. Mesti hati berbunga-bunga. Dalam hati dihiasi sebuah taman agaknya. 

Beginilah, sebentar tadi saya baru terbaca comment rakan-rakan di FB seorang rakan. Selama ini diam. Tiba-tiba membuat kejutan. Membuat sesuatu yang diluar jangkaan. Hahahaha.... nak kahwin. !! Aku ni pula bilalah agaknya?? Belum sampai serulah agaknya...

Sweetkan kalau orang yang kita nak itu betul-betul menjadi hak kita sepanjang hayat. Tiada halangan, hidup bahagia dan ceria selalu. Itu impian semua orang agaknya. Semua orang nak yang indah-indahkan dalam bahtera rumah tangga yang dibina. Saya harap bila tiba masa nanti semua orang akan merasa keindahan rumah tangga itu... <3 <3

No comments:

Post a Comment