Sunday, September 30, 2012

Pusat Pembelajaran Sains & Matematik

Hari ini juga, saya dengan rasa keletihan yang masih bersisa selepas balik daripada pentauliahan di Kem Alapong, Lundu berhempas pulas menyiapkan Pusat Pembelajaran di prasekolah IPGKTAR. Idea seorang insan biasa, yang berusaha dengan luar biasa untuk menghasilkan yang luar biasa.

Tekun

Pusat Pembelajaran

Bahagian Teknologi (Kenderaan Darat)

Bahagian Matematik (Nombor)

Bahagian Sains (Menyiasat Alam Kehidupan)

Akhirnya, kerja saya siap juga (yang dimulakan sejak 830 pagi hingga 4.00 petang) meskipun idea yang terhasil secara spontan. Hanya sempat memikir dan mencanai pengisian pusat pembelajaran ini dalam masa satu malam. Syabas!! 

Terima kasih pada Kak Siti, Maz, Ayien & Jura sebab ada menyumbangkan tenaga untuk mengambil gambar saya sedang bekerja, laminate bahan-bahan yang saya sediakan dan memeriahkan lunch saya hari ini. hahahahahaaa....

No comments:

Post a Comment