Saturday, September 22, 2012

Bahagian Ke-2 Hari Ke-2 Benchmark

Bertolak tepat pukul 1130 pagi dari SKSBU terus menuju ke SK Padang Tembak 1. Sampai di sana, saya disambut dengan paluan kompang dari murid-murid sekolah ini. Dibawa terus ke pusat sumber untuk taklimat ringkas. Perasaan kagum menyelinap lagi (entah untuk yang keberapa kali sudah perasaan ini hadir). Kemudian terus di bawa ke Prasekolah Permata Aktif SKPT 1. 
Disambut dengan bunga manggar & paluan kompang.

Melangkah saja masuk ke prasekolah SKPT 1 membuatkan saya tergamam lagi. Ahhh.... puji Tuhan. Indahnya alam pendidikan yang diceburi ini. Kanak-kanak yang menanti dan dahagakan ilmu kian menggamit diri. 

Diluar Kelas Prasekolah Permata Aktif

"Apa yang paling penting ialah KEKUATAN ini" Guru prasekolah Ainalita berkata sambil menunjuk ke kepala. Faham saya, kekuatan mental... 

Learning By Doing
Ini yang saya dapat di prasekolah ini. Seperti entry sebelum ini, saya hanya memuatnaik beberapa keping gambar sahaja. Perjalanan kali ini sangat menyeronokkan. Seronoknya.... Tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Ilmu yang saya perolehi berlipat kali ganda. Terima Kasih...

No comments:

Post a Comment