Thursday, January 31, 2013

Karenah anak-anak didik

Fuhhh....Hampir seminggu sudah praktikum bermula. Maaflah kerana baru menulis hari ini. Ini sahaja kesempatan yang ada. Ini pun mencuri masa yang saya ada. Itulah dulu selalu marah orang kalau kata tak cukup masa. Sekarang diri terkena pula. Macam-macam berlaku apabila 24 jam tak cukup. Sampai terbawa-bawa ke dalam mimpi. Teruknya sayakan!!

Minggu ini, tema yang digunakan ialah ANGGOTA BADAN (BAHAGIAN KEPALA). Macam-macam aktiviti dirancang untuk menarik minat anak-anak didik untuk terus lekat bersama saya di dalam kelas tanpa perlu melayang memikirkan ibu bapa di rumah, adik atau apa saja yang mengganggu fikiran mereka. Syukur juga berjaya. Bohong juga kalau kata tak ada anak-anak didik yang nakal. Itkan budak namanya. Kalau dah besar dan dewasa siapa yang mahu nakal. Mesti jadi budak baik. Walaupun dalam hati ada nakal!!!

Foto-foto yang saya ambil semasa aktiviti dijalankan akan saya upload nanti sajalah. Mungkin hujung minggu ini akan saya usahakan dan mencuri sedikit masa yang ada. Thank. Bye byeeee

No comments:

Post a Comment