Thursday, January 24, 2013

Anugerah Pengarah 2012

Penerima Anugerah Pengarah 2012
Azam tahun baharu 2012 yang lalu ada yang telah berjaya dicapai. Perancangan dan azam tahun 2012; saya mahu berjaya dengan cemerlang walau apa pun bidang yang saya ceburi. Akhirnya menjadi kenyataan. Anugerah Pengarah 2012 telah berjaya saya terima pada 18 Januari 2013. Terima kasih kepada Tuhan kerana mendengar doa dan permintaan ini! Terima kasih Tuhan kerana memberikan ganjaran yang setimpal dengan usaha diri sepanjang tahun 2012. 


Penulis menerima Anugerah Pengarah 2012

Untuk tahun 2013, saya turut menyimpan azam yang lebih kejap dan gah! Nantilah akan saya khabarkan sekiranya azam itu tercapai dan berjaya dilaksanakan...
Kenangan Terindah
"Bukan mahu menunjuk, Tapi sekadar mahu berkongsi kegembiraan. Tiada apa yang lebih bermakna dalam sebuah kejayaan melainkan berjaya mengalahkan diri sendiri.!"

No comments:

Post a Comment