Monday, July 22, 2013

Permohonan Jawatan Pengawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41

Akhir-akhir ini, sistem terbuka dalam permohonan pekerjaan telah digunakan. Oleh itu semua yang berkaitan & berkenaan perlu mengisi apa sahaja permohonan jawatan yang dikehendaki melalui jobsmalaysia. Ini termasuk untuk permohonan jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41. Permohonan boleh dilakukan di laman sesawang jobsmalaysia seperti yang berikut:
Pengguna perlu mengisi permohonan mereka dengan mendaftar sebagai pencari pekerja terlebih dahulu. Kemudian barulah permohonan boleh dilakukan. Pendaftaran yang dibuat pada laman sesawang jobsmalaysia ini akan secara langsung dilink ke laman sesawang Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran (SPP). So, tak payah nak pening-pening....

Untuk permohonan jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41, pemohon perlu klik pada petak Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran. Isikan semua maklumat & butiran diri setepatnya. Kemudian pemohon boleh melakukan semakan pendaftaran melalui link berikut: 
Selepas semakan, barulah pemohonan tersebut berjaya dan nama anda akan wujud pada data-based Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran & Kementerian Pendidikan Malaysia.

Selamat mencuba peeps!!! Good Luck

No comments:

Post a Comment