Tuesday, January 13, 2009

Siru meh, Genggam meh jari, Sium meh kuyu sida

Halu semua... entah meh nama kebuah saritu aku berasai enda enda tentu nyamai dalam kamai kandang dada. Ingat belama ke apai indai di menua enggau bala menyadi. Ukai nya lama iga ga aku udah mulai kediri ari menua din. Tang aku berasai sinu lebuh tekenang ke tudah diri semina sebatang kara di menua orang nadai bala nyempulang pendiau diri. Ukai ga nama bala semua. Kemari aku bisi macha siti article ba The Borneo Post ke batajuk The Tigger can't Whistle (lebuh kurang kenya meh). Dalam article tu, penulis ngenang cerita kartun ke dipeda iya dalam tv. Siku anak harimau ke amat tusah ati ketegal ke enda nemu ngensung ko jaku kitai. Iya cemburu meda anak jugam enggau siku anak mensia nemu ngensung. Penulis tu ngenang perkara ngensung tu pan bisi nyadi ba kitai mensia. Ukai semua orang nemu ngensung ney. Amat, segi enda bula. Penulis tu madah enti diajar pan ukai baka kitai ngajar A, B, C atau 1, 2, 3 enggau utai semua. Segi betul. Ka bakani meh enti endang enda nemu. Tang bisi ga utai bukai ke ditemu kitai ney amat bisi ga utai ke enda ditemu kitai. Ukai semestinya semua utai ulih diajar apai indai magang. Ba article tu penulis nyebut pasal apai indai ke ngajar kitai nyadi mensia ke beguna.

Ahhhhhh..... nya meh. Kitai ke anak segi nadai kala nemu nama utai ke bersarang dalam hati apai indai kitai. Tambah agi enti apai indai ke ukai orang bisi. Dunya kemaya ari tu, mayuh nembiak ka betunda bebeli ke utai ke enda tentu beguna baka handphone. Eeeee...agi mit ukainya bisi guna amat ga utai ketu. Ambis-ambis lagi agi biak umur udah nemu bechinta berSMS.........Kati enti apai indai nadai pendapatan tetap ko orang, enda ke peminta anak ke lebih-lebih bakatu ngasuh runding sida sendat, seput asai ke direkung. Ngenang diri suba ga aku. Enda ga tudah diri kenya laban nemu keni pengidup kami sebilik. Sampai ke perengka ke bukai pan semadi meh aku ngasuh sida meli. Seagi-agi aku ulih ngiga duit kediri segi enda meh aku minta. Handphone pan aku start ngena lebuh aku udah bisi duit kediri maya udah kereja.


Tinggal ke dulu ga nya. Lebuh pulai ke menua ujung taun tu tadi, diak bos indu aku madah indai sanu udu pengasih. Bala anak udu enda siru enggau iya. Meda tudah tuai sakit (mati tubuh sepiak) tak peneka bala anak menantu ngaga. Enti ka makai tekung enggau pinggai, enti ka mandi tekung enggau pengauk enti ka bejalai binsai ke aja. Enti lebuh sida nadai di rumah tudah tuai di kurung enda asuh tama ke bilik. Kasih amat wai kaban semua. Labuh aimata aku ninga cerita padah bos indu aku.

Berunding ga tudah aku dalam ati. Nama sida nya enda nemu neba ati orang tuai ke sakit kini? Nama sida enda sinu, jari enggau tulangnya meri sida makai nyuap ke asi nyapi sida agi mit suba. Belakang ke dipalunya ke ngemak sida suba, kening ke ditekungnya ke disium lebuh agi mit suba......enda sida ngenang kini???????? Anak nama meh mensia baka tu. Indah mayau ukui nemu siru ke bala diri. Dini enda ati mensia????????

Enti aku enda aku kempang. ndah enti belaban jaku mimit enggau bos laki enggau bos indu aku pan aku udah ka labuh aimata. Anang agi enti nyau medis sida. Amat endar ko jaku sempama. Siku indai ulih ngemesai ke 10 iku anak. bedau tentu 10 iku anank ulih nyaga siku indai!!!!!!!

Kala aku tebaca ke siti cerita.
"Ka kini nuan igat? bebai bungai ngemesai negmayuhnya? Bisi date pai?"
"Eeeee... ka ngabas kubur indai seduai apai. Nya aku sengaja meli bungai tu. Endan tiap kali aku kia segi meli bungai aku aya?"
"Pia. Nadai meh guna meri bungai ngagai orang ke udah mati igat!"
"Eeeeeee....anang sengapa nuan aya. Nya tanda basa kitai ngagai sida ke udah matinya aya!!!"
"Ukai nama igat, Uji tak lebuh seduai iya agi idup nuan meri seduai bungai bakatu. Nya nyau mati."
Temati kutu igat ninga jaku ayanya. Aimata iya labuh keberai. Ngenang pengamat jaku aya nya. Igat nyau teduduk di tanah.

Nya..... enda sinu kitai meda cerita tu????? Cerita tu chukup meri keinsafan ngagai aku bala kaban semua. Amat jaku dalam cerita tu. Uji seadgi sida idup katai meri bungai baka kitai meri bungai nagai sulu kitai. uji sium kuyu sida lebuh kitai pulai ke menua baka sida nyium kuyu kiyai agi mit kelia. Uji meri apa aja utai ke deka diempa sida baka sida bekisk bulu betis negiga ke kitai menya..... Uji meh! Enti bejalai ke sebelah pasar, pegai meh enggau rat jari sida baka sida negai rat jari kita jeman dulu. Berap meh sida lebuh sida sinu enda nyamai ati. Beguai meh mai sida berubat enti sida sakit.

Uji meh!!! Pegai jari sida! Sium Kuyu Sida! Jaga meh sida..... Enti bisi ari pulai meh ke menua. Anang ngelak ke sida nganti enggau aimata. Sida enda madah ke katai kaban semua. Kitai nemu-nemu meh ngau sida. Enda sida minta lebih-lebih deh....... Seagi sida agi idup ngau kitai. Ngai ke nesal dudi ari........

No comments:

Post a Comment