Monday, January 5, 2009

Singkang

Aloooooo... selamat taun baru ngagai semua bala semua. Nama berita kitak taun baru tu. Bisi insur kini wai? Bisi ngasai ke penampak kini ibu aya? Eeeeee.... munyi ke mapap seredah ga tudah aku tu kaban semua. Nyau enda berasai taun 2008 nyingkang ninggal ke kitai taun 2009 nyau datai ga ngagai. Nyau betambah ga umur kitai ney.... Ngik aku pan bakanya meh. Taun tu enti baka manuk nyau tau dikebat ke taji iya (pelaba aku meh, hehehe nganti nyanya aku empu meh). Ukai pia wai kaban semua, lebuh 1 Januari 2009 tu tadi uncle (28 taun) aku ke tuai mimit ari aku udah ga nyingkang ngagai pengidup ke baru. Munyi ko orang, uncle aku udah ga bulih buah ayam emperuji mata ke enda disagi iya lenyau lalu ditanggan seduai iya ngena temuku tali semaya bebelah pinang duduk berimbai di atas tawak... bepum arinya pengidup bujang pnegidup kediri nyau udah diisi. Udah bisi ga orang ngau begulai. Enti pulai gawa lemai bisi ga orang nganti di mua pintu. Enti lapar ngau aus ka ngirup bisi ga orang nyumai....


"Uncle nuan udah dom, nuan kemaya deh?? Anang kelalu laun dom. Kami duai indai nuan ka meh ngasai bisi uchuk baka ngik orang."

hehehehehehe....temati kutu tudah kaban ninga jaku bos bakanya... sapa ngai bisi ruang bilik ke diri empu. Tang ke ngasuh hati aku irau aku empu pan enda nemu sapa enda calon ke sesuai ngisi form.... Kebuah pia, kaban nya mayuh tang sulu ati nya ke empai bisi. Bedau setemu enggau orang ke endang jodoh diri mehnya kini. Ukai ga reti iya tudah diri tu kelalu milih, enda! Tang aku bisi ati irau meda bala kaban ke udah beruang bilik enda entap sarak becerai berai... Nya meh utai ke dikenggai ke aku. Munyi ko orang, enti ati bedau entap ka beruang bilik manah anag. Ni alah udah bisi bini agi ga ati ka bujang merening indu dara ke mansa baka mata menaul lapar agi ka enggau orang bejegau malam....eeeee......enggai aku enti kenya. Ke di kedeka aku segi harmoni meh ruang bilik aku... Bini anak idup enggau lantang senang nadai utai ngachau runding enggau pendiau.... Enti ari pengentap ati, udah entap amat ga ati tu ka bisi sulu ati permaisuri dalam pengidup nyadi ke tawing idup did dunya ngau di serega jemah ila... semina probelem iya tudah diri tak nadai calon....... hahahahahahahah...

Neeeeeeiiiiii...tinggal ke meh dulu sesempa rampang pinang pasal peminta parents akunya deh. Lebuh nyingkang taun 2009 tu aku berasai cukup lantang cukup gaga. Lalu ngau pegasai tu terus mai penampak dalam pengidup aku, nuan ngau kitak semua.

No comments:

Post a Comment