Tuesday, January 6, 2009

Belega Enda Lama


hahahahaha...... saharitu aku datai baru kaban semua. Nemu kitak reti belega enda lama munyi ko topik di atas tu?? Aku pan ngelamatu semina nemu reti belega nya kitai misah / ninggal ke panggan diri enda lama. Tang lebuh aku pulai ke menua permisi ujung taun tu tadi din aku nemu rati belega tu kebendar iya. Kebuah pia laban aku pulai ke menua kin diak aku tekenyit meda laki kazen aku nadai. Diak aku lalu nanya ngagai auntie aku. Iya madah seduai melaki benung belega. Kebuah pia ko auntie aku laban maya orang nurun ngambi kazen aku suba sida laki kazen aku serumah bisi orang ninggal. Pia mega lebuh seduai iya mulai kediri ke rumah laki iya pan siku da agi orang ninggal di rumah laki iya. Kazen aku empu pan sakit mega. Laban agi pechaya enggau adat lama nya alai seduai kazen enggau laki iya belega ngai ke utai jai nyadi.......Apoooo neyyyyy wai kenya padu hal.....!!!!

Leka ke dulu ga pasal belega melaki bini. Sekali tu aku ka ga ngelansa pasal belega enggau diri sebilik. Kati nuan bisi anak tau ka bala menyadi ke baru masuk sekula taun tu??? Enti bisi tu tau meh dikumbai orang belega. Aku kenya meh. Kemari iyanya 5 hb januanri 2009 bepun meh menyadi biak aku masuk ke dunya sekula. Iya masuk tadika. Ka amat orang empu sekula. Enda nyalah baka aku kelia. Nyau teringat ke lebuh aku ngau adik aku nya bebeli perengka sekula ga aku. Mayanya semua perengka sekula iya udah di beli magang baka sida deg, pensil, buku enggau mayuh agi. Tang siti aja agi tinggal laban orang tadika tu lain mimit pakaian sida. Nya ti ngasuh aku tusah begiga baju enggau skirt iya. Pemuas-muas ke bejalai peda aku lalu nyabak orang empu.. sinu aku meda bala kaban. Adik ku tu nyabak enda tak rung-rung kaban semua. Semin aimata iya ke labuh keberai singut-singut. Lau ditanya aku iay.
Tu meh tudah adik aku.....ENDUN CECELIA ANNIE

"Dik, nama nuan nyabak deh?"
Mengkang enda nyaut orang empu. Majak nyabak.

"Nama kebuah nuan nyabak. Ngiga mak nuan pia" ku aku nanya laban mayanya parents aku nadai ngau kami duai bebeli perengka sekula.

"Ukai.."
"Tua lalu bedau meli ke aku baju sekula enggauskirt"
"Nadai guna tua meli pen enggau buku enti aku nadai baju sekula. Keni aku ka sekula deh??"

Ooooo...pia dehnya tadi. Baru aku mereti utai ke ngasuh iya nybak. Empa pengeka iya sekul mehnya kini. Amat endar ga runding iya nya. Baju sekula enggau skirt nadai kei ka sekula deh???? hahahahahahahaha.....anak mit, tubuh aja ke mit tang kadang-kadang runding sida udah tuai. Pia mega pulai iya sekula kemari terus iya telefon aku (laban aku diatu dah pulai kerja baru ke menua mayau) madah ke iya bisi kaban baru di sekula din. Madah kediri enda nyabak tinggal kediri di sekula.... Amin. Manah meh enti kenya.....

Kati ngik bala kaban semua deh?????

No comments:

Post a Comment